Contact Us Contact Us
Phone Call

Snak med en person

69 96 03 90

Alle hverdage mellem 9-17

Har du problemer med din ordre? Eller har du spørgsmål til et af vores produkter? Så tøv ikke med at ringe til vores kompetente kundeservicemedarbejdere, som sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 9-17.

Chat

Chat med en person

Klik her

Alle hverdage mellem 9-17

Er din ordre uventet forsinket, eller har du spørgsmål til et af vores produkter? Så tøv ikke med at bruge live-chatten til at få fat i en af vores kundeservicemedarbejdere, som sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 9-17.

Email

Send os en mail

[email protected]

Alle hverdage mellem 9-17

Send os en mail med din forespørgsel og ordrenummer, og fortæl os gerne lidt mere om problemet. Vi vender tilbage inden for 24 timer på hverdage mellem kl. 9-17.

Phone Call

Vores produkter på de sociale medier

@shytobuy_dk

Alle hverdage mellem 9-17

Se vores kunder bruge vores naturlige produkter på de sociale medier med hashtagget #Shytbouy.

Kunde service

Vi er altid klar til at hjælpe dig. Vi har lavet en liste med de ofte stillede spørgsmål her nedenfor, så du hurtigt kan få svar på dit spørgsmål. Hvis du har andre spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Vi sidder klar til at hjælpe dig via telefon, live chat eller mail alle hverdage mellem 9-17.

Ofte stillede spørgsmål

Hvis du har valgt hjemmelevering med DPD/PostNord, modtager du din ordre inden for 3-5 hverdage.
Hvis du har valgt at afhente din ordre i en DAO-pakkeshop, modtager du din pakke inden for 4-6 hverdage.
Hvis du har valgt DHL-expresslevering, modtager du din ordre inden for 48 timer, hvis du bestiller før klokken 13:00.
Hvis du allerede har modtaget dit trackingnummer, kan du afhængigt af leveringsmulighed spore din ordre via følgende hjemmesider:
DPD (hjemmelevering): https://www.dpd.com/nl/en/receiving/track/
DAO (pakkeshop): https://www.dao.as/
DHL (express): https://www.dhl.com/dk-da/home.html
Hvis du har spørgsmål til et specifikt produkt, kan du altid kontakte vores kundeservice. Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 9-17.
Vi sender din ordre fra vores EU-lager med den leveringsmulighed, som du har valgt. Derfor behøver du ikke at frygte, at din ordre bliver holdt tilbage i tolden, eller at du skal betale uventede afgifter eller gebyrer. Den pris, du ser i webshoppen, er den pris, du ender med at betale for produktet.
Vores produkter fremstilles i forskellige lande i og uden for Europa. Alle vores produkter er fremstillet efter de højeste GMP-standarder for kosttilskud og med nøje udvalgte samt kontrollerede ingredienser. Alle vores produkter er godkendte til salg i EU og Danmark, og vores økologiske produkter er altid certificeret økologiske.

Addresse

Postboks
Østerbrogade 226 st. tv
2100 København Ø
Hovedstaden
Danmark

Live chat

Send os en besked via live chat.

Email

Send os en email til [email protected]

Bliv Shytobuy-ambassadør

Bliv Shytobuy-ambassadør

Læs mere om vores ambassadør-program, hvor du foruden at modtage gratis Shytobuy-produkter ligeledes kan tilbyde dine følgere på de sociale medier unikke rabatter på vores produkter.

Se ambassadør-program
Sponsorater

Sponsorater

Driver du en forening eller en NGO, og er du på udkig efter sponsorater? Så skriv gerne til vores kundeservice via [email protected], og så sender vi dig videre til vores sponsoransvarlige, som vil tage kontakt ved interesse.

Affiliates

Affiliates

Vil du gerne tjene penge på at markedsføre vores produkter? Så kan du overveje at blive en af vores Shytobuy-affiliates. Læs mere om vores affiliate-program her!

Se vores affiliate-program

Før du spørger... Så tjek gerne vores ofte stillede spørgsmål

Hvornår modtager jeg min ordre?
Den forventede leveringstid afhænger af din valgte leveringsmetode:
GLS-pakkeshop: 4-6 hverdage.
GLS-hjemmelevering: 2-5 hverdage
DHL-expresslevering: Du modtager din ordre inden for 48 timer, hvis du bestiller før klokken 13:00 på hverdage.
Hvordan kan jeg spore min ordre?
Hvis du har modtaget dit sporingsnummer, kan du afhængigt af leveringsmulighed spore din ordre via følgende hjemmesider:
GLS (pakkeshop og hjemmelevering): https://gls-group.com/DK/da/home
DHL (express): https://www.dhl.com/dk-da/home.html
Hvor produceres Shytobuys produkter?
Vores produkter fremstilles i forskellige lande i og uden for Europa. Alle vores produkter er fremstillet efter de højeste GMP-standarder for kosttilskud og med nøje udvalgte samt kontrollerede ingredienser. Alle vores produkter er godkendte til salg i EU og Danmark, og vores økologiske produkter er altid certificeret økologiske.
Hvor kan jeg finde flere informationer om specifikke produkter?
Hvis du har spørgsmål til et specifikt produkt, kan du altid kontakte vores kundeservice. Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem 9-17.