Fuld tilfredshedsgaranti
Gælder for udvalgte mærker
Fri fragt ved køb over 499kr
Leveres lige til døren*
Kunders databeskyttelse
Din data er sikker og beskyttet hos os
Tilfredshedsgaranti
Trin 1
Bestil, modtag og prøv produktet i den anbefalede tidsperiode
Trin 2
Lever produktet ikke op til forventningerne?
Trin 3
Kontakt vores kundeservice
Trin 4
Få dine penge tilbage
Så let er det faktisk
- Vores Tilfredshedsgaranti gælder kun for vores egne brands, som inkluderer MaxMedix, WeightWorld, mySmile, Eco Masters, ViaHer og Viaman.
- Vores produkter er ikke udviklet til at helbrede, behandle eller forebygge sygdomme, lidelser eller medicinske diagnoser.
- Hvis du har fået mængderabat eller anden rabat, refunderes du i henhold til den rabat, du fik ved købstidspunktet.
- Giv os mindst 10 arbejdsdage til at behandle din ombytning eller refundering.
- Tilfredshedsgarantien gælder for de produkter, du har købt direkte på vores hjemmesider eller telefonisk via vores kundeservice. Engros eller detailforhandlere er ikke forpligtet til at tilbyde tilfredshedsgaranti.
- Krav om refundering efter Tilfredshedsgarantien skal fremsættes af slutbrugeren. Vi tilbyder ikke tilfredshedsgaranti til vores engros- eller detailkunder.
- Vi refunderer kun prisen for produktet og ikke eventuelle leveringsomkostninger, som der er opstået ved at sende dig produktet, eller for at du kan returnere produktet, medmindre det var defekt.
- Vi kan ikke holdes ansvarlige for forsvundne returneringer forårsaget af dit valg af kurer. Vi anbefaler derfor, at du sender dine købte produkter tilbage til os med en kurer, der tilbyder sporing.
- Vores Tilfredshedsgaranti påvirker ikke dine lovbestemte rettigheder. Den er blot en tilføjelse, og er underlagt vores vilkår og betingelser.
- Vi tilbyder refundering i henhold til Tilfredshedsgarantien i forhold til den anbefalede tidsperiode, som produktet minimum skal benyttes. Det vil sige, at hvis vi anbefaler at tage et produkt i minimum 3 måneder, tilbyder vi kun refundering for 3 måneders indhold. Det samme gør sig gældende for produkter, hvor vi anbefaler at bruge det i 10 dage, 28 dage og så fremdeles. Produktet skal benyttes i minimum 3 måneder, med mindre andet er angivet.
- Vi tilbyder kun én tilbagebetaling per produkt i henhold til Tilfredshedsgarantien. Hvis du har bestilt produktet før, og det har haft den beskrevne effekt, frasiger du dig retten til at gøre krav på Tilfredshedsgarantien for det specifikke produkt.
- Vi tilbyder kun refundering i henhold til Tilfredshedsgarantien én gang årligt per kunde.
- Krav i henhold til Tilfredshedsgarantien kan kun fremsættes, hvis produktet er blevet brugt som anvist på produktets etikette.
- For at gøre at gøre krav på Tilfredshedsgarantien skal du sende en mail til [email protected], oplyse dit ordrenummer og fortælle, hvordan du har brugt produktet, dele din oplevelse om produktet samt beviser for før og efter brug, hvilket kan omfatte fotografisk bevis eller lignende.
- I tilfælde af fejlagtigt krav i henhold til Tilfredshedsgarantien forbeholder vi os retten til at kræve tilbagebetaling af det refunderede beløb samt kompensation for eventuelle tab, der er opstået.
- Vi forbeholder os retten til når som helst at ændre, opdatere eller fjerne denne Tilfredshedsgaranti, og du kan besøge denne side regelmæssigt for at holde dig opdateret med eventuelle ændringer i garantien. Tilfredshedsgarantien blev sidst opdateret den 08/2022.